Montag, 14. Januar 2013

Vazno Obavastenje

Zdravo dragi Prijatelji, mozda ste primetili uvek se trudim da vam olaksam Slusanje Muzike, kod nas je bila deviza * Slusaj i Uzivaj * al posto mnogi SERVERI gde postavljam FREE Muziku uvek nesto Ukake ( da su dobri nebi bili za DZ dzabe ) i tako nije vise im se poverovati, al da ja nebi vas izgubio trudim se da nadjem posebni Server gde mogu Muziku da Postavljam a gde vi mozete da slusate Muziku ili da kazem ovako da skinete. Posto vise necu da postavljam Muziku za Slusanje nego samo za Skidanje, odabrao sam neki drugi server gde ja naravno placam Service za Server. Nije mi cilj da ja placam a vi da skidate za Dzabe, od danas nudim samo Muziku za malu Donaciju od najmanje 2 Evra Putem Paypala ( pogledaj ovde Desno >>> )... naravno da cu uvek napisati sta sam novo Postavio na server, link cu vam tek dati kad nesto Donirate javite se ( na Mail ili na Facebook na Privat Poruku ) Mail je munichtv@web.de, ili na FACEBOOK Dzani DJi Hvala na razumevanju. vas Dzani Dji.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen